II Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Budowlanej
Celem Konferencji jest: przekazanie informacji o aktualnym stanie branży chemii budowlanej, stworzenie platformy wymiany informacji i pomysłów, integracja branży, umożliwienie uczestnikom konferencji dostępu do firm (Partnerów Konferencji) posiadających atrakcyjną
ofertę dla branży.
Termin: 26 listopada 2013 r.
Golden Floor Plaza (Al . Jerozolimskie 123A, Warszawa)
Uczestnicy Konferencji:
- właściciele, prezesi, dyrektorzy zarządzający, menedżerowie marketingu i sprzedaży w firmach produkcyjnych
- i dystrybucyjnych
- menadżerowie decydujący o zakupach w firmach z branży chemii budowlanej
- pracownicy działów R&D firm przemysłu chemii budowlanej
Prelegenci reprezentują:
• Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
• ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
• Caparol Polska Sp. z o.o.
• Clariant International Ltd.
• Dow Corning Corporation
• GFK Polonia Sp. z o.o.
• Lanxess Deutschland GmbH
• Pracownia Badań Rynków Zagranicznych
• Selena SA
• Simon – Kucher & Partners Warsztaty konsultacyjne
• Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Farb, Klejów i Polimerów Spektrochem
Debata rynkowa
To naprawdę kryzys? Jak kilkuletnia hossa zmieniła obraz polskiego rynku chemii budowlanej.
PROGRAM KONFERENCJI
I PANEL/PRODUKTY zmieniające obraz rynku - liderzy trendów
- 9:10-9:30
Przełomowa technologia budowania z wykorzystaniem poliuretanowej Zaprawy Murarskiej Cienkowarstwowej Tytan Professional. Najnowsze trendy w murowaniu materiałów ściennych o dużej dokładności wymiarowej
Robert Rodzik. menadżer ds. szkoleń, Selena SA - 9:30-9:50
CARBON – zbrojony włóknem węglowym system ociepleń. Nowy standard wytrzymałości i estetyki fasad
Włodzimierz Krupa, dyrektor działu technicznego, Caparol Polska Sp. z o.o. - 9:50-10:10
Dulux Let’s Colour, czyli innowacyjne narzędzia komunikacji z konsumentem w przemyśle chemii budowlanej
Piotr Cywiński, Interactive Communication Manager, Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o. - 10:10-10:25
PREZENTACJA SPONSORA GŁÓWNEGO: PEKAES SA - 10:25-10:50
Przerwa kawowa
II PANEL/SUROWCE
- 10:50-11:05
PREZENTACJA SPONSORA STRATEGICZNEGO: Enviro-Chemia Polska Sp. z o.o. - 11:05-11:30
Nowy związek dyspergujący do farb fasadowych i pokryć zewnętrznych
Hendrik Ahrens, Technical Application Manager EMEA, Clariant International Ltd. - 11:30-11:55
Oparte na silanach i siloksanach wodoodporne środki dla autoklawizowanego betonu komórkowego
Jean-Paul, LecomteConstruction Chemicals Technical Service Leader, Dow Corning Corporation - 11:55-12:20
Materiały budowlane i kolor – idealne połączenie
Michael Averdick, Competence Center Construction, Lanxess Deutschland GmbH - 12:20-12:35
PREZENTACJA SPONSORA: GEFCO Polska Sp. z o.o. - 12:35-13:25
Przerwa na lunch
III PANEL/DEBATA
- 13:25-14:15
To naprawdę kryzys? Jak kilkuletnia hossa zmieniła obraz polskiego rynku chemii budowlanej
- Inwestycje XXI wieku: dofinansowania unijne na działalność budowlaną, boom mieszkaniowy, Euro 2012: czy po takiej koniunkturze spadki muszą dziwić?
- W jaki sposób polski przemysł chemii budowlanej wykorzystał miniony okres wzrostów i przygotował się do obecnej sytuacji?
- Jakie są najważniejsze przyczyny aktualnej sytuacji na rynku?
- Co stanowi największą przewagę polskiego przemysłu chemii budowlanej w porównaniu z zagranicznymi? Jakie są jego największe ograniczenia?
- Czy branża chemii budowlanej jest w stanie samodzielnie wygenerować bodźce dla swoich dalszych wzrostów (polityka cenowa, innowacje produktowe)? Czy niezbędne są zewnętrzne impulsy ożywiające całą gospodarkę?
- Jak silny będzie polski rynek chemii budowlanej w momencie kolejnej fazy branżowego ożywienia?
Uczestnicy debaty: Wojciech Gorzeń (dyrektor Simon – Kucher & Partners), Jacek Michalak (wiceprezes Grupy ATLAS), Janusz Naglik (prezes zarządu i dyrektor generalny Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.), Bartłomiej Sosna (analityk PMR Ltd. Sp. z o.o.), Andrzej Ulfig (prezes Selena SA)
- 14:15-14:40
Przerwa kawowa
IV PANEL/RYNEK
- 14:40-15:00
Rynek wyrobów chemii budowlanej w krajach Unii Europejskiej i Europy Wschodniej
Janusz Brzozowski, ekspert Pracownia Badań Rynków Zagranicznych - 15:00-15:20
Power Pricing – sposób na obronę i źródło dodatkowych dochodów firmy w trudnych czasach w branży chemii budowlanej
Wojciech Gorzeń, dyrektor Simon – Kucher & Partners - 15:20-15:40
Od producenta do klienta – rywalizacja na rynku chemii budowlanej
Joanna Florczak-Czujwid - zastępca dyrektora działu analiz rynku budowlanego, Senior Project Manager
Małgorzata Skonieczna - Project Manager, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. - 15:40-16:00
Innowacje w przemyśle budowlanym – połączyć ogień z wodą
Marcelin Matusiak - Chairman of Industrial Team CEE GFK Polonia Sp. z o.o. - 16:00
Zakończenie konferencji
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.chemia-budowlana.pl Wszelkie prawa zastrzeżone