Szukaj w serwisie

Kategorie:

Temat na czasie | Nowości rynkowe | Wydarzenia | Rynek budowlany | Prawo | Finanse

Tutaj jesteś: Aktualności / Wydarzenia

Złoty Laur Konsumenta 2011 dla marki Tikkurila

kategoria: Wydarzenia
obrazek aktualności
Złoty Laur Konsumenta 2011 dla marki Tikkurila

Zakończyła się VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci mogli wybierać najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii. Nieodmiennie wysoka jakość produktów marki Tikkurila sprawiła, że z wynikiem 58 % głosów stała się ona  liderem w kategorii „farby i tynki dekoracyjne” i została nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta.

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek. W każdej kategorii prowadzone jest sondowanie opinii na grupie min. 800 respondentów. Badanie przeprowadzane jest trzema metodami: telefonicznie – o preferowane produkty i usługi pytane są losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych baz, bezpośrednio – ankieterzy zbierają głosy osób odwiedzających centra handlowe, główne place i ulice największych miast a także przez Internet – gdy internauci oddają głosy bezpośrednio na portalu www.laur-konsumenta.pl, na serwisach tematycznych Spółki Agora czy oficjalnej stronie Rzeczy o Biznesie.

Przyznanie Godła Laur Konsumenta jest dla nas cennym wyróżnieniem, ponieważ stanowi potwierdzenie silnej pozycji i dowodzi, że Klienci chętnie sięgają po nasze produkty dekoracyjne – mówi Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska S.A. Cieszy nas, że  bogactwo odcieni i faktur produktów z linii Tikkurila Be Special Decor zostało docenione przez Konsumentów.

powrót
Dodaj swój komentarz
Autor komentarza:
Treść komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptuję regulamin

Wasze komentarze:

Aktualnie brak komentarzy

Szukaj:
 
 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl  
GŁÓWNA / O NAS / REKLAMA / POLITYKA PRYWATNOŚCI / KONTAKT
Copyright © 2010 by www.chemia-budowlana.pl Wszelkie prawa zastrzeżone