Złoty Laur Konsumenta 2011 dla marki Tikkurila
Zakończyła się VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci mogli wybierać najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii. Nieodmiennie wysoka jakość produktów marki Tikkurila sprawiła, że z wynikiem 58 % głosów stała się ona liderem w kategorii „farby i tynki dekoracyjne” i została nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta.
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek. W każdej kategorii prowadzone jest sondowanie opinii na grupie min. 800 respondentów. Badanie przeprowadzane jest trzema metodami: telefonicznie – o preferowane produkty i usługi pytane są losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych baz, bezpośrednio – ankieterzy zbierają głosy osób odwiedzających centra handlowe, główne place i ulice największych miast a także przez Internet – gdy internauci oddają głosy bezpośrednio na portalu www.laur-konsumenta.pl, na serwisach tematycznych Spółki Agora czy oficjalnej stronie Rzeczy o Biznesie.
Przyznanie Godła Laur Konsumenta jest dla nas cennym wyróżnieniem, ponieważ stanowi potwierdzenie silnej pozycji i dowodzi, że Klienci chętnie sięgają po nasze produkty dekoracyjne – mówi Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska S.A. Cieszy nas, że bogactwo odcieni i faktur produktów z linii Tikkurila Be Special Decor zostało docenione przez Konsumentów.
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.chemia-budowlana.pl Wszelkie prawa zastrzeżone